Edzőm naplója

Edzőm naplója

Mit csinál egy edző, ha szívatni akarja magát?

2015. augusztus 04. - Edzőm naplója

Vicces, de néha én is úgy vágyom rá, hogy legyen egy edzőm, aki az egésznapos stressz és munka után a belemet is kihajtja, és holtfáradtan hazaérve csak annyira legyen erőm, hogy bedőljek az ágyba és magamra húzzam a takaróm. Mivel nincs ilyenem, ezért ezt a feladatot magamnak kell megoldanom. 2 lehetőségem van, ami nemcsak a testemet, de az akaraterőmet is edzi:

1. Egyszerűen csak ráállok a futópadra és beállítok magamnak egy nagyon nehéz programot emelkedőkkel, sprintekkel. Nincs stop gomb...nem állok meg, csak ha befejeztem.
2. Vagy, ami még jobb: komplex edzés. A legtutibb erő-állóképességi edzés. Fogok egy súlyt (kézisúlyzó, rúd vagy kettlebell) és nem teszem le, csak ha befejeztem a gyakorlatsort.

Most valami igazán durvára vágytam, úgyhogy összevontam a kettőt. 5 gyakorlatból álló teljes testet megmozgató kézisúlyzós komplex 5 körben, közte 500m sprint. 30 perc alatt kész is voltam. Lüktető szív, ziháló tüdő, reszkető kezek és remegő őzikelábak. Ráadásul a nap további részében is éreztem az utóégető hatás miatti forróságot a testemben. Imádtam!

Nos, lássuk egy kicsit részletesebben. Ha még nem ismered a komplex-edzést, itt olvashatsz róla részletesen.
Én fogtam 2db kézisúlyzót, és minden gyakorlatból csináltam 10 ismétlést a következő sorrendben: módosított Renegát evezés, guggolásból felugrás, bicepszhajlítás, ugráló kitörés, vállból nyomás. Majd az 500m futás. 5 kör. Így annyira nem is tűnik szívatósnak, de majd ha te is elkezded csinálni, megérzed! A módosított Renegát evezéshez támaszkodj a kézisúlyzókon fekvőtámasz helyzetben, végezz egy szűk fekvőt, majd emeld el az egyik súlyzót, fordulj oldalra és nyújtsd ki a karod. Végezd el mindkét oldalra 10-szer. Itt már kellemesen érzed majd a vállaidat. Utána jöhet a guggolásból felugrás. Neeem, nem tesszük le a súlyzót! A végére a pulzus elszáll, kicsit mintha fogyna a levegő a teremben. Pihenésképpen 10 bicepszhajlítás, ami az 5. körre már nem biztos, hogy pihenő lesz. Ugráló kitörés...Persze, hogy súlyzóval, és persze, hogy lábanként 10! :) A pontot az i-re a vállból nyomás teszi fel. Szusszanásnyi pihenő, majd pattanj a futópadra és állítsd a sebességet egészen merészre! Ne feledd, minél gyorsabban futsz, annál előbb túl leszel rajta. Jöhet a pihenő! De nem sokáig, hiszen még van 4 köröd! 

Remélem neked is legalább annyira felejthetetlen élményt nyújt, mint nekem! :P

 fitness-dumbbell-tattoo-pose-girl.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://edzomnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr677678792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása